Tämän R-pentueen nimet tulee minulle tärkeistä rockmusiikkimaailman jutuista. Melkein kaikki. ;-)
Kandee katsoa kaikki linkitetyt tukkahevivideot!
This is my litter R and the puppies' names represent things that have mattered much to me - in rock music. Except for one! Don't miss the linked videos of bands with bold hairs!


photo blogpilkku2_zpsgwou3h4n.jpg

"Pilkku" narttu / bitch
Borgåkers Raindance
Yksi bändi ja muusikko on ollut minulle aina ylitse muiden: Dare ja Darren Wharton. Daren ensimmäinen levy Out Of The Silence on maailman merkittävin ja paras yksittäinen levy minun mielestäni, niin 15-vuotiaana kuin yhä tänäkin päivänä. Raindance on kappale tuolta levyltä, tietenkin näiden kauan odotettujen pentujen ensimmäisenä syntyneelle pennulle. 
The band Dare and musician Darren Wharton were and always will be in my heart. Dare's first lp Out Of The Silence is the best record ever - I thought so when I was 15 years old and I still think so. Dare and Darren's music meant the life for me when I was growing up. The Raindance is a song from Out Of The Silence. The name naturally goes to the first-born puppy in this long-awaited bundle of furballs that brings me so much joy every day now.
Official video Raindance 1988
Video Raindance with lyrics
Video Raindance live in 2013


photo bloglaikku2_zpsyhcq9xwv.jpg

"Laikku" narttu / bitch
Borgåkers Remember My Name
Nimetty toisen teinivuosieni suosikin eli House Of Lords -bändin 1990-luvun hittiballadin mukaan, albumilta Sahara. 
Tribute to another teenage favorite band of mine whose songs I still know by heart. House Of Lords's hit Remember My Name from 1990's.
Official video Remember My Name 1990
Video Remember My Name with lyrics


photo blogtaumlplauml1_zpstvykz1ti.jpg

"Täplä" uros / male
Borgåkers Real Spider From Mars
David Bowien kunniaksi ja muistoksi. Bowie oli hieno muusikko, joka teki vaikutuksen työstämällä uutta materiaalia ja videoita ennen kuolemaansa kun tiesi kuolevansa pian, ja jätti faneilleen ansiokkaat jäähyväiset niiden myötä. The Spiders From Mars oli Bowien taustabändi. Täplän 2 päivän iässä menehtyneen velipojan nimeksi piti tietenkin tulla Bowien alter ego Ziggy Stardust.
Honor and respect to late David Bowie. He was an incredible talent and I was deeply moved by his making of music and videos when he knew he was about to die; what a farewell to his fans. The Spiders From Mars was Bowie's backing band. The other male in this litter, died in the age of 2 days, was of course Ziggy Stardust, Bowie's alter ego.
 


photo blogbonus1_zpsmd2pfgvz.jpg

"Bonuspentu" narttu / bitch
Borgåkers Remarkable Bonus Puppy
Koska se on sitä. 
Just because she is.


Bonus photo of the day: Bonus Puppy after first meal and a nap, age 3 weeks

photo blogbonus2_zpsdrsq5ah4.jpg
Päivän bonuskuva on ensimmäistä kertaa kiinteää ruokaa maistellut ja sen jälkeen torkut ottanut vastaherännyt Bonuspentu.

Photos: Milla Holopainen