Fysiatri soitteli tänään ja kyseli miten mulla on mennyt. Ehdotti että jatketaan vielä viisi kuukautta lisää tälviisiin. Ei ollut yhtään vastaanottavainen minun ehdotuksille. Soittelee kuulemma taas uudestaan.

Ajattelin, että oli todella hyvä idea kysyä samalla puhelimessa, joko minun koepalan vastaukset on tulleet - että tietäisi onko hyvää vai pahaa, eikä tarvitsisi odotella vielä viikkoa jolloin on toisen lääkärin soittoaika niistä. No ei ollutkaan hyvä idea. Tulokset oli nimittäin tulleet vastauksella "näytteen määrä ei ole riittävä". Ja minun kaulalta otettiin siis kaksi koepalaa, koska eka näytteenotto meni jotenkin pieleen, ja koko proseduuri oli tosi epämiellyttävä ja sattui todella paljon ja kesti ihan liian pitkään. Ja kaikki tuo nyt siis ihan yhtä tyhjän kanssa ja edessä uusi yritys. (Ja uusi odotus)

Äh! :-/

 

photo IMG_1276640x480_zps755071a7.jpg

Mignon minulle (määrä tuskin on riittävä). Olen sen nyt ansainnut, Jipot kaverille,