Tänään on NIIN hyvä päivä! Sain tiedon siitä, että palveluskoirakokeen tuomarien peruskurssi on minun osalta läpäisty hyväksytysti - sekä teoriakoe että arvostelukoe menivät läpi. Nyt on siis edessä harjoitusarvostelut lukuisassa määrin eri kokeita. 

Toinen kiva juttu on se, että kipsillä voi nyt heittää vesilintua. :-) Vihdoinkin! On ollut pitkät 8 viikkoa. Olen syönyt käsittämättömän määrän raejuustoa, tonnikalaa ja ananaspaloja, koska niitä myydään helposti yhdellä kädellä avattavissa pakkauksissa ja ne on ns. paloiteltu valmiiksi. 8 viikkoon mahtuu oikeasti tosi monta purkkia ja tölkkiä. Ja tosi monta missattua tärkeää juttua. Nyt pitäisi sitten jumpata kättä puristelemalla erikokoisia palloja. Toipuminen kestää vielä kuutisen viikkoa, mutta tänään sekään ei jaksa masentaa.

Ja kaiken kukkuraksi sain suun auki oikeassa paikassa oikeaan aikaan ja se kannatti. Lääkäri J, joka, myönnettäköön, saattoi ehkä sittenkin olla oikeassa sen suhteen, että käteni paranee, kuunteli ihan oikeasti minua, kun pyysin apua selkäkipuihin. Vau. Hämmästyttävää. Onko tässä järjestelmässä sittenkin joku, joka vielä kuuntelee potilasta eikä vain totea, että "me olemme täällä hoitamassa kättäsi / sydäntäsi / korvaasi / mitälie, emme mitään muuta"? Olin NIIN valmistautunut tuohon vastaukseen joten meni ihan pasmat sekaisin, että nyt tässä olikin lääkäri, joka varmasti ainakin yrittää auttaa minua. Vau. Vihdoinkin.

Life is SO good today!! No more annoying cast on my hand. And I just got the news that I've passed the basic course for judges and can move on to the next phase. :-)